Polis Ambil Kesempatan Selepas Bagi Dadah & Rogol Seorang Wanita Muda !!



Baru-baru ini, seorang wanita muda mendakwa diberi dadah dan dirogol oleh 2 anggota polis di sebuah kelab di Taman Miharja, Cheras.
Pada malam kejadian, mangsa yang berusia 28 tahun yang merupakan seorang pekerja kilang melepak dengan rakannya di Dataran Shamelin di Kuala Lumpur, menurut Sinchew. Kemudian, seorang anggota polis muncul di dalam kereta dan memaksa mangsa untuk masuk ke dalam sebelum memandu ke kelab.
Di kelab itu, anggota polis itu memperkenalkan mangsa pada seorang lagi pegawai polis.Mangsa kemudian mendakwa pegawai polis memaksanya untuk menelan pil yang membuat dia tidak sedarkan diri.
Apabila tersedar, dia mendapati dirinya di sebuah bilik kosong di dalam kelab dan pakaiannya tidak dipakai dengan betul. Selain itu, dia juga mengalami sakit yang tajam di bahagian sulitnya dan mempercayai dia telah dirogol.
Selepas menerima laporan polis daripada mangsa, polis mengambil tindakan dan menahan 4 suspek termasuk 1 pegawai polis, 2 anggota polis dan 1 kakitangan awam, menurut China Press.
2 suspek didapati pada positif ujian dadah selepas ujian air kencing. Turut mendedahkan bahawa pegawai polis yang terlibat dalam kes itu telah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Rusdi Mohd Isa telah mengesahkan kejadian itu ketika dihubungi wartawan. Kes itu kini disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.
0 Komentar untuk "Polis Ambil Kesempatan Selepas Bagi Dadah & Rogol Seorang Wanita Muda !!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
 
Copyright © 2014 Berita Terpanasz - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info