Bila Mak Tak Ada Dirumah, Kakak Pula Sibuk Ajar Adik Kecil ‘Main Benda’ Tu.!!




Memang tak sangka la kan, seorang kakak boleh pula ajar adiknya yang berusia 5 tahun main ‘benda yang bukan-bukan’ masa ibunya tak ada dirumah.!! Korang TENGOK la sendiri.
Rumah yang jauh dari keramaian serta hanya ditemani oleh seorang anak lelaki berusia 8 tahun, benar-benar membuat stress fikiran ibu Zara.
Pikirannya kembali terkenang saat ibu dan anak tersebut menonton TV. Ibu Zara membayangkan saat-saat percintaannya dengan suaminya.
Begitu romantis dan indahnya hidup saat itu. Airmatanya tak dapat menahan celah-celah kelopak matanya.
“Ibu, jangan menangis ya..”, seorang anak berumur 8 tahun menghapus airmatanya.
“Tidak, nak.. Ibu hanya teringat dengan bapakmu”, matanya sembab memandang anaknya.
Diusapnya rambut anaknya dengan kasih sayang. Diciumnya rambut anaknya, pipi dan bibir anaknya.
Anak kecil yang tidak tahu apa itu membalas ciuman ibunya dengan kasih sayang. Ibu Zara seperti menemukan gairah hidup, semangat membara.
Desiran darahnya perlahan-lahan berusaha naik, menguasai saraf-saraf birahinya. Ibu Zara benar-benar terlena dengan keadaan itu.
Dilumatnya bibir anaknya dengan sedikit nakal. Seolah-olah roh suaminya masuk kedalam raga anaknya.
Anak kecil berumur 8 tahun, pandai memberikan rangsangan birahi kepada ibunya. Diremasnya susu ibu yang masih terbalut pakaian.
Satu persatu dibukanya kancing pakaian ibunya. Ibu Norma membiarkan kenakalan tangan anaknya. Pikirannya berkecamuk antara dua sisi black and white.
Antara birahi dan sayang bezanya sangat tipis. Saat sekujur tubuh telah dirasuki saraf-saraf nakal birahi, saat itulah nafsu akan muncul.
Lumatan bibir kedua anak manusia yang dibatasi oleh status hidup, Ibu dan anak makin menjadi-jadi. Ibu Zara begitu agresif melumat bibir anaknya.
Dengan pakaian yang telah terbuka dan susu yang menggantung, ibu Zara membuat kemaluan anaknya menjadi keras. Perlahan-lahan dibukanya seluar pendek anaknya.
Kemaluan kecil tersebut tidak malu-malu lagi mendongak ke atas. Sepertinya kemaluan kecil tersebut masih bingung menunggu intruksi dari ibunya.
Dengan lembut tangan ibu Zara meremas kemaluan kecil anaknya. Berkali-kali diusapnya ujung kemaluan anaknya.
Terlihat mata si kecil terpejam merasakan sensasi yang sangat luar biasa dan pertama baginya. Dengan tanpa disangka-sangka, ibu Zara melepaskan pagutan-pagutan dibibir anaknya.
Bibirnya kemudian mencium kemaluan anaknya. Dari ujung kemaluan kecil tersebut hingga kedua pentol anaknya dilumatnya tanpa sisa.
0 Komentar untuk "Bila Mak Tak Ada Dirumah, Kakak Pula Sibuk Ajar Adik Kecil ‘Main Benda’ Tu.!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
 
Copyright © 2014 Berita Terpanasz - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info